Sklepy internetowe

Sklepy internetowe

Tworzymy profesjonalne sklepy internetowe oparte o silniki PrestaShop oraz WordPress WooCommerce. Dzięki temu masz pewność, że stworzony dla Ciebie sklep oparty jest o sprawdzone rozwiązania e-commerce, a Ty zyskujesz narzędzie, które umożliwi prowadzenie sprzedaży w sieci. Mając doświadczenie w pozycjonowaniu stron i działań SEO jesteśmy w stanie nie tylko zaprojektować i wdrożyć sklep z nieszablonowym i atrakcyjnym wyglądem, ale także zoptymalizowanym pod kątem wyszukiwarki

Dlaczego warto nam zlecić wdrożenie sklepu internetowego?

Sklepy oparte na najbardziej popularnych silnikach

Sklep sklepowi nierówny. W niektórych z nich będzie sprzedawanych kilkadziesiąt lub kilkaset produktów, inne będą oferować tysiące z nich. Niezależnie od wielkości, serwis musi być łatwy w obsłudze, a jednocześnie umożliwiać integrację z wieloma wtyczkami i narzędziami. Dlatego dla mniejszych e-commerce przygotowujemy sklepy oparte na WordPress WooCommerce, a PrestaShop wykorzystujemy do realizacji projektów dla większych sklepów internetowych.

Łatwe zarządzanie treścią i liczne integracje

Wybór silnika sklepu ma przełożenie również na łatwość obsługi. Każdy sklep, jaki wdrażamy ma prosty i intuicyjny CMS – system do zarządzania treścią. Dzięki temu jakakolwiek zmiana produktu, opisu, zdjęcia jest niezwykle łatwa. Każdy sklep internetowy wymaga również integracji z licznymi narzędziami wspomagającymi sprzedaż – systemy płatności online, zarządzanie magazynem, hurtowniami, porównywarka cen, system opinii, rekomendacji, wystawianie faktur, kurierzy i dostawa produktu do klienta. Dzięki nam masz pewność, że wszystkie te elementy zostaną poprawnie wdrożone w Twoim sklepie.

Indywidualny projekt graficzny

Każdy sklep internetowy ma swoje indywidualne wymagania. Dla jednych ważna jest czytelna nawigacja po wielu kategoriach asortymentu, dla innych – dobra ekspozycja zdjęć. Dlatego nie bazujemy na gotowych szablonach i dla każdego sklepu przygotowujemy indywidualny projekt graficzny – w oparciu o wypełniony brief, specyfikę sklepu, rozmowy z klientem. Weźmiemy pod uwagę Twoje pomysły oraz zaproponujemy własne. Ważne jest dla nas zrozumienie specyfiki branży, określenie grup docelowych, analizę produktów. To wszystko ma wpływ na końcowy wygląd sklepu.

Responsywność i dostosowanie do wielu urządzeń

Obecnie ponad połowa ruchu w sklepach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych. Sklep musi dobrze wyglądać nie tylko na dużych ekranach, ale także na tabletach i smartfonach. Projektowane przez nas sklepy są w pełni responsywne. Wygoda użytkowania i łatwość zakupu to jedno, responsywność ma też wpływ na pozycjonowanie – Google w pierwszej kolejności promuje sklepy, które są w pełni responsywne.

Jak wygląda przygotowanie  sklepu internetowego?

  • brief
    Zaczynamy od analizy wypełnionego briefu i rozmów z Klientem. Kluczowe jest dla nas poznanie wszystkich założeń, jakie przyświecają Klientowi w jego planie na sprzedaż online. Zagłębiamy się w specyfikę branży, poznajemy oczekiwania i potrzeby Klienta. Efektem tego etapu jest przygotowana przez nas specyfikacja funkcjonalna, dokument, który opisuje w jaki sposób sklep będzie działał. Na tym etapie Klient otrzymuje również wycenę wdrożenia sklepu.
  • makieta
    Zanim przejdziemy do projektu graficznego sklepu, przygotowujemy makietę funkcjonalną. Na niej odzwierciedlamy całą architekturę przyszłego serwisu, jest ona w pełni klikalna. W ten sposób eliminujemy wszelkie wątpliwości między nami a Klientem, by dokonać poprawek jeszcze przed pracami związanymi z projektem graficznym.
  • projekt graficzny
    W oparciu o zaakceptowaną makietę funkcjonalną rozpoczynamy prace nad projektem graficznym – wygląd strony głównej i wszystkich podstron w serwisie. Proponujemy każdemu klientowi kilka rozwiązań wszystkie są zgodne z założeniami UX i UI. Po wyborze i zaakceptowaniu konkretnego projektu graficznego, przystępujemy do kodowania.
  • kodowanie
    Front sklepu – czyli to, co widzi użytkownik to jedno. Aby sklep mógł działać, potrzebne są prace backendowe – czyli odpowiednia architektura i kodowanie. Na tym etapie wszelkie elementy sklepu, wtyczki, integracje, możliwość dokonania zakupu i przejście przez całą ścieżkę zakupową jest już możliwe.
  • uzupełnienie serwisu treścią
    Ostatnią rzeczą przed wdrożeniem jest uzupełnienie witryny treścią – opisami produktów, zdjęciami, animacjami, treścią na guzikach, itd. Jako agencja, która specjalizuje się w usługach SEO, wiemy jak ważna jest przygotowywana treść sklepu dla wyszukiwarek. Opisy dostarczane przez producentów produktów nie wystarczą. Przygotujemy dla Ciebie content, który nie tylko będzie dopasowany do Twojej branży i grupy docelowej, ale również wywinduje Twój sklep w Google.
  • obsługa posprzedażowa i optymalizacja
    Wdrożenie sklepu i oddanie go w ręce Klienta nie oznacza, że kończymy współpracę. Dbamy o to, by sklep funkcjonował bez żadnych problemów, doradzamy jak można go rozwijać. W przypadku pojawienia się nowych rozwiązań i funkcjonalności dla e-commerce zajmujemy się ich wdrożeniem i optymalizacją istniejącego sklepu internetowego.
  • obsługa marketingowa
    Jako agencja interaktywna, wiemy że samo wdrożenie sklepu to dopiero początek. Każdy e-commerce wymaga dalszych działań marketingowych – kampanii Google Ads, obecności w mediach społecznościowych, wysyłkę i obsługę newslettera i mailingów, optymalizacji SEO, pozycjonowania czy link buildingu. Dlatego we wszystkich tych obszarach zapewniamy odpowiednie wsparcie.
Jak możemy Ci pomóc?

Jesteśmy stale do Twojej dyspozycji pod mailami oraz telefonami, od poniedziałku do piątku. 

Zamów doradcę

    Interesuje mnie

    Zamów bezpłatną wycenę.