Sklepy internetowe
Tworzymy profesjonalne sklepy internetowe oparte o silniki PrestaShop oraz WordPress WooCommerce. Dzięki temu masz pewność, że stworzony dla Ciebie sklep oparty jest o sprawdzone rozwiązania e-commerce, a Ty zyskujesz narzędzie, które umożliwi prowadzenie sprzedaży w sieci. Mając doświadczenie w pozycjonowaniu stron i działań SEO jesteśmy w stanie nie tylko zaprojektować i wdrożyć sklep z nieszablonowym i atrakcyjnym wyglądem, ale także zoptymalizowanym pod kątem wyszukiwarki
Dlaczego warto nam zlecić wdrożenie sklepu internetowego?
Sklepy oparte na najbardziej popularnych silnikach
Sklep sklepowi nierówny. W niektórych z nich będzie sprzedawanych kilkadziesiąt lub kilkaset produktów, inne będą oferować tysiące z nich. Niezależnie od wielkości, serwis musi być łatwy w obsłudze, a jednocześnie umożliwiać integrację z wieloma wtyczkami i narzędziami. Dlatego dla mniejszych e-commerce przygotowujemy sklepy oparte na WordPress WooCommerce, a PrestaShop wykorzystujemy do realizacji projektów dla większych sklepów internetowych.
Łatwe zarządzanie treścią i liczne integracje
Wybór silnika sklepu ma przełożenie również na łatwość obsługi. Każdy sklep, jaki wdrażamy ma prosty i intuicyjny CMS – system do zarządzania treścią. Dzięki temu jakakolwiek zmiana produktu, opisu, zdjęcia jest niezwykle łatwa. Każdy sklep internetowy wymaga również integracji z licznymi narzędziami wspomagającymi sprzedaż – systemy płatności online, zarządzanie magazynem, hurtowniami, porównywarka cen, system opinii, rekomendacji, wystawianie faktur, kurierzy i dostawa produktu do klienta. Dzięki nam masz pewność, że wszystkie te elementy zostaną poprawnie wdrożone w Twoim sklepie.
Indywidualny projekt graficzny
Każdy sklep internetowy ma swoje indywidualne wymagania. Dla jednych ważna jest czytelna nawigacja po wielu kategoriach asortymentu, dla innych – dobra ekspozycja zdjęć. Dlatego nie bazujemy na gotowych szablonach i dla każdego sklepu przygotowujemy indywidualny projekt graficzny – w oparciu o wypełniony brief, specyfikę sklepu, rozmowy z klientem. Weźmiemy pod uwagę Twoje pomysły oraz zaproponujemy własne. Ważne jest dla nas zrozumienie specyfiki branży, określenie grup docelowych, analizę produktów. To wszystko ma wpływ na końcowy wygląd sklepu.
Responsywność i dostosowanie do wielu urządzeń
Obecnie ponad połowa ruchu w sklepach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych. Sklep musi dobrze wyglądać nie tylko na dużych ekranach, ale także na tabletach i smartfonach. Projektowane przez nas sklepy są w pełni responsywne. Wygoda użytkowania i łatwość zakupu to jedno, responsywność ma też wpływ na pozycjonowanie – Google w pierwszej kolejności promuje sklepy, które są w pełni responsywne.
Jak wygląda przygotowanie sklepu internetowego?
- brief
Zaczynamy od analizy wypełnionego briefu i rozmów z Klientem. Kluczowe jest dla nas poznanie wszystkich założeń, jakie przyświecają Klientowi w jego planie na sprzedaż online. Zagłębiamy się w specyfikę branży, poznajemy oczekiwania i potrzeby Klienta. Efektem tego etapu jest przygotowana przez nas specyfikacja funkcjonalna, dokument, który opisuje w jaki sposób sklep będzie działał. Na tym etapie Klient otrzymuje również wycenę wdrożenia sklepu. - makieta
Zanim przejdziemy do projektu graficznego sklepu, przygotowujemy makietę funkcjonalną. Na niej odzwierciedlamy całą architekturę przyszłego serwisu, jest ona w pełni klikalna. W ten sposób eliminujemy wszelkie wątpliwości między nami a Klientem, by dokonać poprawek jeszcze przed pracami związanymi z projektem graficznym. - projekt graficzny
W oparciu o zaakceptowaną makietę funkcjonalną rozpoczynamy prace nad projektem graficznym – wygląd strony głównej i wszystkich podstron w serwisie. Proponujemy każdemu klientowi kilka rozwiązań wszystkie są zgodne z założeniami UX i UI. Po wyborze i zaakceptowaniu konkretnego projektu graficznego, przystępujemy do kodowania. - kodowanie
Front sklepu – czyli to, co widzi użytkownik to jedno. Aby sklep mógł działać, potrzebne są prace backendowe – czyli odpowiednia architektura i kodowanie. Na tym etapie wszelkie elementy sklepu, wtyczki, integracje, możliwość dokonania zakupu i przejście przez całą ścieżkę zakupową jest już możliwe. - uzupełnienie serwisu treścią
Ostatnią rzeczą przed wdrożeniem jest uzupełnienie witryny treścią – opisami produktów, zdjęciami, animacjami, treścią na guzikach, itd. Jako agencja, która specjalizuje się w usługach SEO, wiemy jak ważna jest przygotowywana treść sklepu dla wyszukiwarek. Opisy dostarczane przez producentów produktów nie wystarczą. Przygotujemy dla Ciebie content, który nie tylko będzie dopasowany do Twojej branży i grupy docelowej, ale również wywinduje Twój sklep w Google. - obsługa posprzedażowa i optymalizacja
Wdrożenie sklepu i oddanie go w ręce Klienta nie oznacza, że kończymy współpracę. Dbamy o to, by sklep funkcjonował bez żadnych problemów, doradzamy jak można go rozwijać. W przypadku pojawienia się nowych rozwiązań i funkcjonalności dla e-commerce zajmujemy się ich wdrożeniem i optymalizacją istniejącego sklepu internetowego. - obsługa marketingowa
Jako agencja interaktywna, wiemy że samo wdrożenie sklepu to dopiero początek. Każdy e-commerce wymaga dalszych działań marketingowych – kampanii Google Ads, obecności w mediach społecznościowych, wysyłkę i obsługę newslettera i mailingów, optymalizacji SEO, pozycjonowania czy link buildingu. Dlatego we wszystkich tych obszarach zapewniamy odpowiednie wsparcie.