Optymalizacja SEO

Pomóż klientom znaleźć Twoją firmę

Kluczem do zwiększenia przychodów jest łatwość, z jaką potencjalni klienci do ciebie dotrą.
Nikt nie będzie szukał Twojej firmy na 10 stronie wyników wyszukiwania.
Jak wspiąć się na samą górę po drabinie algorytmu Google?
My to wiemy i pomożemy Ci w tym.

Audyt Seo

Pierwszy etap optymalizacji SEO polega na ocenie aktualnej sytuacji. Wychwycenie wszystkich popełnionych błędów i zaniedbań jest niezbędne przed przystąpieniem do dalszych działań. W późniejszych etapach warto również wykorzystać dotychczasowe działania prowadzone z sukcesem i wzmocnić ich efektywność.

Responsywność i czas

Szybkość ładowania strony oraz jej responsywność również mają wpływ na pozycjonowanie. Poprawimy Twoją stronę tak, aby osiągała lepsze rezultaty.

Linkowanie

Zadbamy o ruch na Twojej stronie. Ważne są zarówno połączenia pomiędzy poszczególnymi elementami strony jak również ruch przychodzący z zewnątrz. Zbudujemy dla Ciebie mocne zaplecze linkowe, które zapewni Ci wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Słowa kluczowe

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe to podstawa działań SEO. Wysokiej pozycji w wynikach Google nie osiąga się w jeden dzień. Trzeba konsekwentnie pracować na wybrane słowa i frazy.

Raporty

Nie musisz znać się na SEO, masz od tego nas. Systematycznie będziesz od nas otrzymywał jasne i czytelne raporty z efektów naszych działań oraz tym co planujemy zrobić dalej, aby Twoja strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie – najczęstsze pytania

Po co pozycjonowanie, skoro są reklamy?

Reklamy jakie możesz wykupić w Google, zarówno banery jak i w wynikach wyszukiwania to działanie, które może przynosić efekty… w danym momencie. Jednak wymaga sporych nakładów finansowych. Kiedy budżet reklamowy się skończy klienci przestaną napływać. Dobrze wypozycjonowana strona to działanie długoterminowe, jeśli zadbasz o dodawanie kolejnych właściwych treści nowi klienci będą pojawiali się jeszcze bardzo długo.

Jakie znaczenie ma pozycjonowanie?

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to przede wszystkim wzrost wejść na Twoją stronę, nowi klienci, a więc i większe zyski. To również ważne działania wizerunkowe. Pozycja w wynikach wyszukiwania świadczy o pozycji w danej branży. Każdy woli pracować z ekspertami w swojej dziedzinie, czy kupować produkty najlepszych marek.

Skąd mam wiedzieć, że zmiana pozycji to efekt Waszych działań, a nie przypadek?

Zintegrowane ze stroną narzędzia analityczne pozwalają nam na bieżąco mierzyć ruch na stronie oraz sprawdzać jego źródła. Możemy ocenić, którzy przychodzący użytkownicy to dla Ciebie największa szansa konwersji. Dzięki temu w innych działaniach marketingowych będziesz mógł również skupić się na tych grupach.

Jak możemy Ci pomóc?

Jesteśmy stale do Twojej dyspozycji pod mailami oraz telefonami, od poniedziałku do piątku. 

Zamów doradcę

    Interesuje mnie

    Zamów bezpłatną wycenę.